Direktlänk till inlägg 14 september 2013

Tndställningen

Av blondiiesaken - 14 september 2013 15:24

Igår kl 10 så hade jag tid hos tandläkare, var så sjukj närvös för jag skulle ta bort tandställningen och det gjorde jag oxå. Så sjukt ovant utan den :P måste ha en skena på tänderna i en vecka både på dagen och hvällen, sen äre bara på kvällen i typ två år... sjå sjukt drygt men det är värt det hoppas jag :P

 

kollar på awkward maraton just nu, har aldrig tänkt på hur mkt man känner igen sig i det förens nu. har typ inget att göra förutom att kolla på tv, vilket blir långtråkigt. jag väntar på killen oxå han sa att han skulle vara borta i 10 min när jag ringde han, det har typ gått snart en timme..... blir så sjukt less.... 

 

Jag har iaf en hund som ligger bredvid mej i soffan som sällskap :) 

 

kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blondiiesaken - 19 september 2013 02:04

vissa tror att jag är en bitch pga mitt beteende. när bitchigheten kommer fram så är det när nån käftar upp mot mina vänner, familj lr mot mej. men lixom det skulle väll vemsomhälst göra lr ???   det värsta jag vet är när folk som man inte äns ve...

Av blondiiesaken - 18 september 2013 18:54

så sjukt jävla glad att jag har en sån underbar pojkvänn som mattias :) älskar han över allt annat på denna planet <3 han är fin, söt, underbar, gullig, snäll, vacker, snygg och sexig <3 han finns alltid där när jag har det tufft med någontin...

Av blondiiesaken - 18 september 2013 17:20

Sitter hemma hos pappa med otrolig mensvärk..... killen står å lagar mat åt lilla mig, kunde inte ha hittat en bättre kille än honom :)    ska in till stan efter vi har ätit å köpa choklad och smärtstillande som jag kan svulla i mig.  ska till sk...

Av blondiiesaken - 16 september 2013 15:42

Är hemma hos min älskade mamma igen, har saknat henne så sjukt mkt. sitter å väntar på mat med mamma och maria, älsklingen och kjell kommer senare så ska vi äta tsm. sen blir det bio med älsklingen, smurfarna 2 :D längtar som fan tillsdet :) ...

Av blondiiesaken - 15 september 2013 17:08

Jag vill att allt ska vara som förut. dom första månaderna vi var tsm, dom var helt underbara sen gick det bara neråt. vi har kämpat oss igenom det vi har nu med blod, svett och tårar. Jag vill inte ha det som vi har det nu. jag vill ha det bättre. J...

Presentation


tjej på 16 år som heter Angelica. bor i Bräcke med älsklingen. pluggar i östersund på wargentineskolan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards